da-DK
1710823252900
https://www.r2n.dk/

Opdateret d. 05.05.2022 (Version 2.34)

Restaurant 2 Night – brugsvilkår og betingelser

Indhold

  1. Om brugsvilkårene og betingelserne
  2. Introduktion og R2Ns rolle
  3. Vilkår for brug af vores platforme
  4. Reservation af bord hos spisestederne
  5. Køb af take away gennem R2N Go, hos spisestederne
  6. Priser og betaling
  7. Fortrydelsesret
  8. Fejl, mangler og kompensation
  9. Kundeservice
  10. Ejendomsret over indhold på R2Ns platforme
  11. Tilgængelighed af vores platforme
  12. Din adfærd og dit ansvar
  13. Vores ansvar og ansvarsfraskrivelse
  14. Vores erstatningspligt
  15. Opsigelse
  16. R2N konkurrencevilkår

1. Om brugsvilkårene og betingelserne

Disse brugsvilkår og betingelser, samt vores persondata- og cookiepolitik (samlede vilkår) udgør din aftale med Restaurant 2 Night ApS (R2N).

De samlede vilkår vedrører domænet www.r2n.dk og R2N mobilapplikationen til iPhone og Android, herefter blot kaldet (R2Ns) platforme.

De samlede vilkår gælder, når du benytter R2Ns platforme, fx til at booke bord, købe take away eller blot søge information.

Hvis du er restauratør og samarbejder med R2N, er du også underlagt de samlede vilkår, udover din almindelige kontrakt med R2N.

Vi opfordrer til, at læse de samlede vilkår, før du bruger R2Ns platforme og ønsker dig god læselyst.

Vi forbeholder os retten til at revidere de samlede vilkår fra tid til anden, hvorved du automatisk vil være nødsaget til at godkende dem på ny, ved booking eller køb af take away.

Hvis du ikke kan acceptere de samlede vilkår, så benyt venligst ikke R2Ns platforme.

2. Introduktion og R2Ns rolle

2.1

Selskabsoplysninger:

Restaurant 2 Night ApS (CVR 32295401 ) er et dansk selskab der er stiftet i 2009, vi har til huse på Vestergade 16, 3. sal, 1459 København K.

2.2

Koncept:

R2N tilbyder både booking af bord, typisk med rabat, hos de spisesteder der fremgår af vores platforme, samt køb af take away, typisk med rabat, til afhentning hos de spisesteder der tilbyder dette. Samlet under et begreb, altså enten en bordbestilling eller en take away bestilling, refereres det typisk til, som at du "indgår aftale med".
R2N giver dig også mulighed for at skrive anmeldelser af din restaurant- eller take away oplevelse.

3. Vilkår for brug af vores platforme

3.1

Bindende aftaler:

Ved at indgå aftale med spisestederne, garanterer du, at du er juridisk i stand til at indgå bindende aftaler, samt er over 18 år.

3.2

Madallergier:

Ved at indgå aftale med spisestederne, accepterer du, at det er dit eget ansvar at informere om madallergier og/eller intolerance – dette skal ske, direkte til spisestederne og altså ikke ved at benytte vores platforme.

3.3

Accept af SMS:

For at booke et bord eller bestille take away, skal du oprette en profil via R2Ns platforme. Her skal du bl.a. oplyse dit mobiltelefonnummer. Du accepterer hermed, at vi må udsende SMS til dig vedr. de aftaler du har indgået med spisestederne, samt generel information om R2N tjenesten. Du accepterer yderligere, at vi videreformidler dine kontaktoplysninger til de spisesteder du indgår aftale med, så begge parter har mulighed for at komme i kontakt med hinanden ang. aftalen der er indgået. Vi videreformidler ikke dine oplysninger til andre, og spisestederne har udelukkende ret til at kontakte dig ifm. den konkrete aftale i har indgået. Hvis du oplever, at et spisested på platformen kontakter dig direkte, og du mistænker at de har fået dit navn/nummer gennem R2N, så kontakt os venligst straks.

3.4

Misbrug:

Det er ikke tilladt at oprette en profil, der kan forbindes med en anden person. Ligeledes er det ikke tilladt at oplyse andres/falske e-mailadresser, adresser, mobilnumre eller anden form for kontaktinformation. I tilfælde af misbrug/chikane vil dette blive politianmeldt med IP-adresse og tidspunkt for oprettelsen.

3.5

Nyhedsbreve:

Ved at tilmelde dig R2Ns nyhedsbrev accepterer du, at vi må udsende nyhedsbreve til dig. E-mailnyhedsbreve kan indeholde annoncer, men din e-mail bliver IKKE delt med tredjepart.

3.6

Kommunikation:

R2N forbeholder sig retten til at kontakte dig via din oplyste e-mailadresse eller mobiltelefon i tilfælde af administrative forhold (fx angående en indgået aftale, eller forhold omkring din profil). Yderligere forbeholder vi os retten til, at kontakte dig på e-mail ifm. indsamling af evaluering omkring dine oplevelser med vores service og generel information om R2N tjenesten, også selvom du ikke er tilmeldt nyhedsbrev fra r2n.dk.

4. Reservation af bord hos spisestederne

4.1

Indgåelse af aftaler:

Bemærk venligst, at det er spisestedet, der direkte leverer den serveringstjeneste, du bestiller ved at bruge R2Ns platforme, og altså ikke R2N. Ved at benytte platformene til at bestille bord, indgår du i en direkte aftale med det spisested du bestiller hos. R2N gør dig i stand til at reservere bord hos de spisesteder der fremgår af platformene. R2N formidler blot kontakten mellem spisestederne og gæsterne/brugerne, og kan derfor ikke stilles til ansvar for brugerens oplevelse af selve restaurantbesøget. Dette er spisestedernes individuelle ansvar.

4.2

Afbestilling:

En reservation er bindende fra brugerens side, når brugeren trykker "reservér/book", dog kun i det omfang, at brugeren er ansvarlig for at afbestille igen, hvis brugeren bliver forhindret i at møde op.

4.3

Dobbeltbookinger:

Det er ikke tilladt at lave samme reservation flere gange i træk med forskellige brugerprofiler for at opnå størst mulig rabat.

4.4

Ordinær booking:

Er der allerede fortaget en almindelig reservation direkte hos et af spisestederne, er det ikke tilladt at annullere denne, for så at foretage en reservation gennem R2N med rabat.

4.5

Aflysning af din booking:

En reservation er bindende fra restaurantens side, når restauranten godkender reservationen, og status ændres fra "afventer" til "godkendt" i brugerens reservationsoversigt. Brugeren vil herefter modtage en SMS/notifikation som kvittering. R2N kan dog ikke stilles til ansvar, i tilfælde af at et spisested bliver nødt til at aflyse en godkendt reservation. Dette kan ske hvis et spisested ved en fejl laver en dobbelt booking, så de har booket samme bord to gange, men også i tilfælde ved uforudsete hændelser hos spisestedet (fx strømsvigt, brand, sygdom mv.).

4.6

Rabatten:

Bemærk at den rabat, der kan opnås ved bordreservation gennem R2N, gælder for hele regningen, men at rabatten på drikkevarer kun opnås, hvis drikkevarerne er købt sammen med mad. Rabatten gælder kun ved spisning i restauranten (ikke som take away). Ønsker du at bestille take away, skal dette gøres gennem R2N Go. Der ydes udelukkende rabat på varer, som ikke allerede er nedsat i pris. Det er samtidig ikke muligt at betale med gavekort eller værdibevis, hvis man ønsker at opnå rabat, medmindre dette på forhånd godkendes telefonisk eller skriftligt af spisestedet.

4.7

Betaling hos spisestedet:

Det forventes, at et R2N-bord betaler samlet. Ønsker man at fordele regningen blandt selskabets deltagere, må man efterfølgende afregne internt - fx. via MobilePay eller bankoverførsel til den som har lagt ud. Formålet er at minimere risikoen for fejl samt at begrænse administrationstiden forbundet med afregning, på opfordring fra restauratørerne.

5. Køb af take away gennem R2N Go, hos spisestederne

I R2N Go delen af appen, er det muligt, at købe udvalgte take away retter og tilbehør til afhentning, hos de spisesteder der fremgår af platformen.

5.1

Din ordre kan ikke afbestilles:

Når du bestiller take away, skal du være helt sikker på, at din ordre er korrekt, tjek evt. en ekstra gang, for når du først har foretaget bestillingen er den bindende og kan ikke ændres eller slettes af dig.

5.2

Betaling fejler:

Fejler betalingen af den ene eller anden grund, vil din ordre ikke komme videre til spisestedet og du må prøve igen, eller kontakte kundeservice, hvis problemet fortsætter.

5.3

Bekræftet ordre:

Når betalingen godkendes, sendes din ordre til spisestedet og det er først når spisestedet aktivt har godkendt din ordre, at den anses for bekræftet, før dette er det i realiteten blot et "bindende tilbud" der sendes til spisestedet, som spisestedet er berettiget til at afvise, hvis de fx har for travlt eller lign. Bemærk også, at vi tidligst trækker pengene for din ordre, når spisestedet har godkendt den. I tilfælde af en afvist ordre, vil vi aldrig trække pengene fra din konto. Dog har din bank "reserveret pengene", hvilket i særlige tilfælde kan betyde, at du først kan se dem igen på din konto efter nogle dage. Dette kommer an på bankens procedure, hvilket R2N ikke kan holdes ansvarlig for.

5.4

Afhentningstid:

Den oplyste afhentningstid er blot et estimat, hverken R2N eller spisestedet kan garantere, at ordren er klar til afhentning til det oplyste afhentningstidspunkt – dog gør spisestedet sit allerbedste og langt de fleste gange er maden klar til afhentningstidspunktet. Dette betyder også, at hvis du kommer senere end afhentningstidspunktet, vil din mad måske være blevet kold.

6. Priser og betaling

6.1

Moms:

Alle oplyste priser, dog undtaget gebyrer, er inkl. moms.

6.2

Prisfejl R2N Go:

Der er et meget stort antal take away retter på platformen, hvilket betyder, at prisfejl kan ske. Disse fejl vil dog typisk være i førprisen, som kan have ændret sig, uden at det er blevet opdateret på vores platform. Dette vil dog ikke have nogen betydning for dig som bruger, den pris du ser på platformen, er den pris du kommer til at betale. Dog undtaget åbenlyse prisfejl, "hvor du som kunde burde have indset, at der er tale om en fejl (og derved har handlet i ond tro)", som bekendtgjort af forbrugerombudsmanden.dk.

6.2.1

Førpriser på R2N Go:

De oplyste førpriser er spisestedets normalpris for retten. Dvs. den pris, du kan købe retten til, hvis du bestiller fra deres almindelige menukort. Spisestederne kører nogen gange med deres egne rabatter på take away, fx med et take away menukort der generelt er billigere end deres almindelige menukort, samt andre særtilbud - dette tager vi ikke højde for.

6.3

Prisfejl på menukort:

Der er et meget stort antal online menukort på platformen, hvilket betyder, at prisfejl kan ske, ift. menukortet som findes hos spisestedet. Det er spisestedernes ansvar, at priserne på menukort som findes på deres R2N profil er korrekte, skulle du opleve at de to priser differentiere, så ring til kundeservice mens du er hos spisestedet, og vi løser straks problemet.

6.4

Servicegebyr:

Til sidst i take away bestillingsprocessen vil der blive pålagt et mindre servicegebyr, som vil fremgå tydeligt. Gebyret dækker udgifter forbundet med behandling af bestillingen og bygger på en gennemsnitsbetragtning.

6.5

Betalingsmetoder:

Betaling af take away kan ske med de betalingsmetoder som fremgår af platformen, typisk de gængse danske betalingskort.

7. Fortrydelsesret

7.1

Fortrydelsesret take away:

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på take away bestillinger. Typisk vil spisestedet straks gå i gang med at forberede din bestilling - dvs. varerne er allerede brugt, og vi kan desværre ikke annullere denne fra vores side.

7.2

Fortrydelsesret bord-reservation:

Har du foretaget en reservation hos et spisested, kan du dog altid fortryde denne ved at ringe direkte til spisestedet, eller evt. tage fat i vores kundeservice, hvis du ikke kan få kontakt til spisestedet.

8. Fejl, mangler og kompensation

8.1

Kontrol af take away ordre:

Når du afhenter din take away hos spisestedet, bør du altid kontrollere at alt er som det bør være, før du forlader spisestedet. Herved kan du sørge for, at du altid får det rigtige med hjem og opdage eventuelle fejl i tide.

8.2

Klager R2N Go:

Hvis du, skulle være utilfreds med den take away, du har købt fra et af spisestederne på platformen og ønsker at klage, kan du kontakte vores kundeservice, dog senest 48 timer efter bestillingen er afgivet, og vi vil hjælpe dig.

8.3

Klager R2N:

Det samme gør sig gældende, når du har reserveret bord og spiser hos et af spisestederne på platformen. Hvis du skulle være utilfreds med noget, så kontakt vores kundeservice. Husk dog altid at tjekke om din regning er korrekt før du betaler spisestedet, på denne måde rettes eventuelle fejl ganske nemt.

8.4

Kompensation R2N:

R2N er ansvarlig for, at spisestedet giver dig den aftalte rabat, når du booker bord gennem vores service. Hvis du skulle opleve, at et spisested ikke vil give dig den rabat, som står i din bookingbekræftelse, er det vigtigt at du straks ringer til kundeservice, mens du stadig er i restauranten. På denne måde vil vi øjeblikkeligt løse problemet og hvis det ikke kan lade sig gøre med en øjeblikkelig løsning, vil vi efterfølgende kompensere dig for den manglende rabat.

8.5

Kompensation R2N Go:

R2N er ansvarlig for, at den bestilte mad, er tilsvarende beskrivelsen på vores platform. R2N er yderligere ansvarlig for, at spisestedet udleverer det aftalte mad til dig, dog jf. punkt 8.1.

9. Kundeservice

Vi elsker vores brugere, og vil altid gerne tale med jer. Tjek dog først vores FAQ og se om svaret på dit spørgsmål skulle gemme sig der. Ellers kan du altid fange os på både telefon og mail. Kontaktoplysningerne fremgår af både website og app. Vi tilstræber at svare på skriftlige henvendelser inden for 48 timer i hverdagene.

10. Ejendomsret over indhold på R2Ns platforme

R2N har ejendomsret over platformene og tjenesten. R2N platformene indeholder ophavsretligt beskyttet materiale, varemærker og andre immaterielle rettigheder. Du må ikke kopiere, redigere, offentliggøre, overføre, distribuere, opføre, reproducere, licensere, skabe afledte værker fra, overføre visning eller sælge eller gensælge sådanne immaterielle rettigheder eller ejendomsretlige oplysninger.

Du må ej heller forsøge at misbruge vores platforme ved fx hacking eller scraping af vores indhold.

Alle rettigheder, der ikke skulle komme til udtryk af de samlede vilkår, forbeholdes.

11. Tilgængelighed af vores platforme

Vi forsøger selvsagt, at have en "oppetid" på 100%, men hvad kan gå galt, vil gå galt, og R2N kan ikke holdes ansvarlige hvis platformene ikke er tilgængelige i en given periode.

12. Din adfærd og dit ansvar

12.1

Digitalt materiale du udgiver på R2N platformene:

Når du fx skriver anmeldelser, eller overfører billeder til os, vil vi anse dette for værende ikke-fortroligt og ikke ophavsretsligt beskyttet. Dette gælder ALT der kan overføres digitalt, men er dog ikke gældende for dine personoplysninger, der selvsagt behandles fortroligt jf. vores persondata- og cookiepolitik. Pointen er, at det er dit ansvar, at du ikke kommer til at bryde ophavsretten, ved fx at kopiere tekst eller billeder, dog ikke begrænset til dette, og udgive det på vores platforme.

12.2

Anmeldelser:

Det er muligt at evaluere sine restaurantbesøg og take away oplevelser på R2Ns platforme. For at gøre dette skal man være logget på sin brugerprofil samt have et registreret besøg eller køb hos det pågældende spisested. Formålet med kun at lade brugere der har et registreret besøg / køb hos spisestedet skrive anmeldelse på R2N er at gøre den enkelte anmeldelse mere troværdig og minimere useriøs brug eller skjulte dagsordener.

Alle anmeldelser vises, så længe det skrevne er formuleret på konstruktiv vis - dvs. at der fx ikke indgår bandeord, racistiske udsagn eller på anden måde nedsættende sprog.

For at være mere specifik, kan det fx nævnes, men ikke begrænset til, at det ikke er tilladt at:

  • Bryde gældende lovgivning
  • Benytte links, samt promovere noget som helst andet, fx andre spisesteder, bookingkoncepter
  • Udgive ærekrænkende, uanstændigt eller fornærmende indhold
  • Støtte vold, diskrimination eller ulovlige aktiviteter
  • Krænke andres privatliv, eller udgive dig for at være en anden person

Vi forbeholder os retten til alene at vurdere, om en anmeldelse lever op til ovenstående krav, det er i øvrigt ikke en udtømmende liste. Vær i øvrigt opmærksom på, at myndighederne kan drage dig til ansvar for, hvad du vælger at skrive i offentlige fora.

12.3

Dit ansvar:

Du accepterer at, at det er dit ansvar, hvis du udgiver nogen former for digitalt materiale fx tekst eller billeder, men ikke begrænset til dette, på vores platforme, uden at have de nødvendige rettigheder. Såfremt, R2N har omkostninger forbundet med din udgivelse, fx krav fremsat mod os fra et spisested eller anden tredjepart, acceptere du at kompensere os for alle omkostninger.
Du accepterer yderligere, at såfremt myndigheder / domstole pålægger os at videregive oplysninger om dig, vil vi til enhver tid gøre dette.

12.4

No-show-politik:

R2N lever af, at have et godt forhold til spisestederne på platformen, dette bliver i høj grad kompromitteret, når brugerne udviser hensynsløs adfærd, ved at booke et bord, og lader være med at dukke op eller melde afbud – et så kaldt "no show". Grunden til, at spisestederne bliver så sure over netop dette, er selvsagt at de kunne have "solgt" bordet til anden side. Dvs. at de decideret mister penge på denne opførsel – og derfor slår vi hårdt ned på det.
Når du foretager en reservation på R2Ns platforme, er den bindende i det omfang, at du forpligter dig til at møde på det pågældende tidspunkt.

Bliver du forhindret i at møde op, skal du kontakte spisestedet via det oplyste telefonnummer og meddele dette. Kan du ikke komme igennem til spisestedet, ring da til vores support.

Melder du ikke afbud til spisestedet (eller R2N), vil spisestedet informere R2N om, at du var "no show", og du risikerer at vi deaktiverer din profil.

13. Vores ansvar og ansvarsfraskrivelse

13.1

Fejl i information:

Vi gør vores allerypperste for, at oplysningerne på vores platforme er korrekte, herunder i særdeleshed, rabatter, priser, førpriser og beskrivelser, men vi kan ikke garantere noget, da det i sidste ende er restauranterne der udfylder og/eller oplyser dette. Derfor kan R2N ikke holdes ansvarlig for dette. Husk dog, at så snart din reservation er godkendt, er du garanteret den rabat, som står i din bookingbekræftelse. Ligeledes vil du på R2N Go aldrig skulle betale en anden pris end den der reklameres med på platformen når du foretager et køb, dog jf. punkt. 6.2 (Pris fejl).

13.2

Fødevareallergier:

Hvis du, eller en medspiser, har fødevareallergier eller intolerancer, skal du altid kontakte restauranten direkte, før du bestiller take away, det er ikke nok at benytte kommentarfeltet. Hvis du har bestilt bord, så snak direkte med tjeneren. Det kan aldrig blive vores ansvar, hvis du oplever en allergisk reaktion.

13.3

Oplevelser er uden for vores kontrol:

Vi har ikke kontrol over hvilken mad og/eller oplevelser spisestederne leverer til dig, så vi kan ikke garantere, at maden eller oplevelsen lever op til din forventning, især da disse ting er meget subjektive. Dog vil et spisested der gentagende ikke lever op til vores forventninger, eller får for mange dårlige anmeldelser, hurtigt blive fjernet fra vores platform.

13.4

Afhentningstidspunkter:

Afhentningstidspunkterne for take away er altid kun estimerede, de bliver dog altid godkendt af spisestederne, før de fremgår som et "bekræftet afhentningstidspunkt" på vores platforme. Men selvom spisestedet har "bekræftet afhentningstidspunktet" er det stadig blot et estimat, da der kan gå mange ting galt. Hverken R2N eller spisestederne, kan altså garantere, at din mad er klar til afhentningstidspunktet, men begge parter vil gøre sit allerbedste.

13.5

Afvisning af bordreservation:

Du accepterer, at når du fortager en "bordreservation" gennem R2N, er det blot en forespørgsel til spisestedet og på samme måde som når du selv ringer ned, kan det ske, at de er fuldt booket, eller holder lukket. I dette tilfælde vil du hurtigst muligt blive informeret om "afvisningen" på SMS eller direkte i appen.

13.6

Bekræftet bordreservation:

En bekræftet bordreservation gennem vores platforme, er altid aktivt godkendt af spisestederne. Dog kan vi ikke garantere, at dit bord står klar, eller om der er plads til dig, eller om restauranten er åben, da der kan ske fejl. Dog er det uhyre sjældent, at dette sker, da vi gør alt i vores magt for at netop at undgå en sådan situation. Men vi kan ikke garantere noget eller holdes ansvarlige.

13.7

Afvist take away ordre:

Du accepterer, at en take away ordre, kan blive afvist fx ifm. travlhed eller forkert oplyste åbningstider ol., i dette tilfælde vil du hurtigt få dette oplyst på SMS eller direkte i appen.

13.8

Fejl på regning:

Du accepterer, at det er dit ansvar, at tjekke om din regning er korrekt, før du forlader spisestedet. R2N kan ikke holdes ansvarlig for manglende eller forkert udregning af fx rabat efter du har forladt spisestedet.

14. Vores erstatningspligt

14.1

R2Ns ansvar:

Vores samlede vilkår udelukker ikke R2N for at kunne holdes ansvarlig fx ifm. grov uagtsomhed eller lign., som ikke kan begrænses i henhold til gældende lovgivning.

14.2

Dine handlinger:

R2N kan aldrig være ansvarlig for dig og dit brug af vores platforme herunder, men ikke begrænset til, skadevoldende handlinger, uagtsomme handlinger, lovovertrædelser, omsætningstab, tab af data, information eller software, tab af forretningsmuligheder, tab af forventede besparelser, tab af goodwill eller ethvert direkte eller indirekte tab.

14.3

Fejl og mangler i vores service:

I videst mulig udstrækning den gældende lovgivning tillader det, udelukker vi ethvert erstatningsansvar, der skyldes oplevede fejl eller mangler i forbindelse med dit brug af vores platforme, fx ifm. de aftaler du indgår med spisestederne på platformen.

14.4

Ukorrekt information:

I videst mulig udstrækning den gældende lovgivning tillader det, udelukker vi ethvert erstatningsansvar, der skyldes, at en restaurant ikke lever op til det, der er oplyst på vores platforme herunder fx tekst, billeder og priser. Restauranten udfylder selvstændigt sin profil, eller videreformidler indholdsoplysninger til os og er alene ansvarlig for at oplysningerne er korrekte.

14.5

Skader:

Du kan ikke holde os ansvarlige for eventuelle skader/fejl på dit software eller hardware, som måtte opstå ifm. at du benytter vores platforme.

14.6

Force Majeure:

R2N er ej heller ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af vores forpligtigelser i tilfælde af Force Majeure (begivenheder uden for vores kontrol)

15. Opsigelse

15.1

Din opsigelse:

Du kan til enhver tid slette din brugerprofil på R2Ns platforme og selvfølgelig afmelde dig nyhedsbreve. Du har en lang række rettigheder ift. dette, som du kan læse mere om i vores persondata- og cookiepolitik.

15.2

R2N opsiger dig:

Vi forbeholder os retten til at deaktivere din R2N profil, hvis du benytter vores platforme i strid med vores samlede vilkår, dette vil du modtage en mail om.

16. R2N konkurrencevilkår

Nedenstående vilkår gør sig altid gældende når R2N afholder konkurrencer, med mindre andet er angivet i den specifikke konkurrence.

16.1

Hvem kan deltage:

Alle personer bosiddende i Danmark over 18 år kan deltage i vores konkurrencer, dog ikke medarbejdere i R2N koncernen, da der så kan opstå mistanke om snyd.

16.2

Afhentning af præmie:

Hvis præmien ikke afhentes inden for rimelig tid, eller vi ikke kan komme i kontakt med vinderen, forbeholder vi os retten til at trække en ny vinder, eller aflyse konkurrencen.

16.3

Ændre præmien:

Præmien er som den er, og kan aldrig veksles til kontanter eller ændres.

16.4

Aflysning:

Vi forbeholder os retten til at aflyse en konkurrence, samt ændre konkurrencevilkårene, dette vil dog blive oplyst på samme platform som konkurrencen afholdes.

Kundeudtalelser

"Dejligt med mails med inspiration til spontane restaurantbesøg. Let at bruge." Linda Sørensen (Valby)

"Alt fungerer perfekt omkring reservation mht. priser, tidspunkt og beskrivelse..." Claus Kaad (København K)

"Perfekt rabat" Bent Klamer (Herlev)